lördag 12 juni 2010

Blogga igen och kuvertväskor




Inte ny i bloggvärlden men med denna blogg. Bloggandet har legat nere ett tag men nu känner jag lusten igen.

För en tid sedan blev mitt liv lite av ett känslomässigt kaos och det enda sättet att koppla av var med min symaskin.
En fin symaskin jag fått(låna) av min mor. Jag fick även en bok av en vän med enkla mönster och enkel sömnad.
Jag vill gärna att det skall gå fort, att man skall kunna se ett resultat fort.

Så tv-tittandet har legat nere nu ett tag för jag sitter hellre framför symaskinen.

Passionen började med Kuverväskor i all sköns färger. Mycket enkel konstruktion. Det började mest som en kul grej för jag hittade lite roliga stuvbitar, hade ingen tanke bakom kuvertväskorna.

Två månader efter hölls hälften av väskorna av kvinnor på samma bröllop. Mycket kul!

Några bilder- håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar